پک هاوس : تولید تامین و بسته بندی مواد شیمیایی

صادرات ۲۰ میلیون تن کاتالیست اسیدسولفوریک به کشورهای همسایه

صادرات ۲۰ میلیون تن کاتالیست اسیدسولفوریک به کشورهای همسایه

صادرات کاتالیست اسید سولفوریک

 

یک شرکت ایرانی با تکیه بر دانش بومی و تلاش محققان داخلی عملکرد موفقی در تولید کاتالیست‌های شیمیایی داشته که افزون بر صادرات محصولات به کشورهای همسایه به‌دنبال گسترش بازار صادراتی خود به دیگر کشورهاست.

 

به گزارش پک هاوس به نقل از شانا، شرکت «اسمارت کاتالیست»، یکی از تولیدکنندگان ایرانی کاتالیست‌های شیمیایی، به‌تازگی ۲۰ میلیون تن کاتالیست اسید سولفوریک را روانه بازار کرد، این سومین محموله‌ای است که این شرکت به عراق صادر کرده و برنامه‌ریزی برای ادامه صادرات نیز در حال انجام است.

 

اسمارت کاتالیست پیش از این به افغانستان هم کالا صادر کرده و در حال مذاکره برای صادرات محصولات خود به کشورهای کنیا، امارات و پاکستان است.

 

این شرکت ایرانی با تکیه بر دانش بومی و تلاش محققان داخلی برای نخستین بار موفق به تولید صنعتی کاتالیست دهیدروژناسیون اتیل بنزن به استایرن و کاتالیست سنتز آمونیاک نیز شده است که کاتالیست دهیدروژناسیون اتیل بنزن به استایرن در پتروشیمی پارس و پتروشیمی تبریز و کاتالیست سنتز آمونیاک در پتروشیمی‌های اوره و آمونیاک مصرف می‌شود.

 

پتروشیمی‌های اوره و آمونیاک مصرف‌کننده کاتالیست سنتز آمونیاک شامل پتروشیمی‌های رازی، پردیس، خراسان، هنگام، لردگان، کرمانشاه و مسجدسلیمان هستند که اکنون پنج طرح پتروشیمی آمونیاک جدید نیز در حال ساخت است.

 

 

سایر اخبار را دنبال کنید:

 

بازده تولید پلیمر آمونیاک و متانول بر اساس روش و خوراک ورودی

قول مساعد پتروشیمی دماوند برای تامین اکسیژن پتروشیمی سبلان از ۱۰ آبان ماه

با حذف سهمیه‌بندی و مبنای دلاری قیمت‌ها، زمینه قاچاق مواد پتروشیمی ایجاد می‌شود

حضور 3 پتروشیمی در میان 10 شرکت برتر بورس کالا

ریزش قیمت پلی اتیلن ها در چین باوجود افزایش قیمت انرژی

آیا تولید مواد شیمیایی، صنایع پایین دستی را نجات می دهد؟

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.