پک هاوس : تولید تامین و بسته بندی مواد شیمیایی

بسته بندی 100% قابل بازیافت ابتکار نوکیا برای فردای بهتر

بسته بندی 100% قابل بازیافت ابتکار نوکیا برای فردای بهتر

به گزارش پک هاوس به نقل از ایران پلیمر , نوکیا برنامه ی بلندپروازانه خود را برای گذار به بسته بندی 100٪ قابل بازیافت برای کل مجموعه خود تا پایان سال 2023 اعلام کرده است. این گام مهم، تعهد نوکیا را برای تقویت رویکردی پایدارتر و سازگار با محیط زیست در بسته بندی محصولات خود نشان می‌دهد.

 

آخرین ابتکار نوکیا قصد دارد فوم غیرقابل تجزیه زیستی، پلاستیک، عوامل سفیدکننده، مواد سمی و آمایش‌های شیمیایی را از مواد بسته‌بندی خود حذف کند.

 

این شرکت در حال جایگزینی پوشش‌های پلاستیکی محافظ سنتی با یک جایگزین زیست تخریب‌پذیر است، در حالی که مواد بافری که برای محافظت از محصول استفاده می‌شود اکنون از اجزای مقوایی کاملاً قابل بازیافت تشکیل شده است که با استانداردهای سختگیرانه شورای Forest Stewardship Council مطابقت دارد.

 

بسته‌بندی جدید نوکیا در راستای کمک به اقتصاد چرخشی نه تنها قابل بازیافت است، بلکه برای استفاده مجدد در محموله‌های برگشتی نیز طراحی شده است و ضایعات کلی و اثرات زیست‌محیطی را می‌کاهد.

 

بسته بندی‌های جدید نوکیا فشرده تر نیز هستند که امکان حمل و نقل کارآمدتر را فراهم می‌کند و انتشار CO2 را تا 60٪ کاهش می‌دهد. نوکیا با نگاهی به آینده و بر پایه ی علم هدف خود را مبنی بر کاهش 50 درصدی انتشار گازهای گلخانه ای (GHG) تا سال 2030 تعیین کرده است.

 

این تعهد با الزام جهانی برای محدود کردن گرمایش به 1.5 درجه سانتیگراد تا سال 2030 و رسیدن به انتشار خالص صفر تا سال 2050 مطابقت دارد. رویکرد کل نگر نوکیا به پایداری فقط یک تحول فناورانه نیست، بلکه گامی حیاتی به سوی آینده ای سبزتر و انعطاف پذیرتر است.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.